Jak mohu změnit svou e-mailovou adresu pro přihlašování?
Last updated
Last updated
Z bezpečnostních důvodů není možné změnit e-mailovou adresu, kterou používáte k přihlášení. Můžete však vytvořit nového uživatele s novou e-mailovou adresou a pomocí těchto nových přihlašovacích údajů se přihlásit.
V pravém horním rohu onFaktu najdete svoji e-mailovou adresu.
Kliknutím na ni otevřete nabídku.
Vyberte „Nastavení společnosti.
Přejděte na kartu „Uživatelé“.
Klikněte na zelené tlačítko „Vytvořit uživatele“ v pravém horním rohu stránky s přehledem uživatelů. Můžete vyplnit čtyři pole:
Křestní jméno
Příjmení
Přístupová role
Přístupová role je rozdělena na „Majitele“ a „Zaměstnance“. Jakožto „Majitel“ máte ve výchozím nastavení přístup ke všem aplikacím v onFaktu. „Zaměstnanci“ mohou být udělena jiná (omezená) přístupová práva.
Ve výše uvedeném příkladu zelené posuvníky označují aplikace a moduly onFaktu, ke kterým má zaměstnanec přístup. Ty se šedými posuvníky nejsou zaměstnanci přístupné ani viditelné v prostředí onFaktu. Každý posuvník lze nastavit na přístup nebo bez přístupu. Sekce „Zákazníci“ a „Produkty“ jsou ve výchozím nastavení přístupné každému uživateli a nelze je vypnout.