Přidejte všeobecné obchodní podmínky
Last updated
Last updated
OnFakt nabízí tři způsoby, jak přidat všeobecné obchodní podmínky:
Jako první nebo poslední stránku PDF dokumentu (např. faktury)
Jako samostatnou přílohu k e-mailu při odesílání dokumentu (např. nabídky)
Jako další text ve spodní části dokumentu (např. v zápatí) – platí pouze pro velmi krátké podmínky
Chcete-li přidat všeobecné obchodní podmínky jako první nebo poslední stránku v určitém dokumentu (např. jako poslední stránku faktury), postupujte následovně:
Z nabídky vpravo nahoře (e-mailová adresa) přejděte na „Nastavení společnosti“.
Vyberte kartu „Přílohy“.
Klikněte na zelené tlačítko „Nahrát přílohu“ vedle „Všeobecné obchodní podmínky“.
Vyberte soubor, který chcete nahrát.
Po nahrání přílohy můžete v přehledu pomocí žlutého tlačítka „Nastavení“ určit, zda má být soubor sloučen s jiným dokumentem, a pokud ano, jakým způsobem (např. na konci faktury, jako první strana nabídky apod.).
Všeobecné obchodní podmínky budou nyní vloženy před nebo za každý dokument, jak je uvedeno výše.
Chcete-li přidat všeobecné obchodní podmínky jako samostatnou přílohu k e-mailu, postupujte následovně:
Z nabídky vpravo nahoře (e-mailová adresa) přejděte na „Nastavení společnosti“.
Vyberte kartu „Přílohy“.
Klikněte na zelené tlačítko „Nahrát přílohu“ vedle „Všeobecné obchodní podmínky“.
Vyberte soubor, který chcete nahrát.
Po nahrání přílohy můžete v přehledu pomocí žlutého tlačítka „Nastavení“ například určit, zda chcete dokument odesílat jako výchozí přílohu e-mailu.
Všeobecné obchodní podmínky budou připojeny ke každému e-mailu jako samostatná příloha.
Všeobecné obchodní podmínky je také možné přidat do spodní části dokumentu. To je však vhodné pouze pro krátké podmínky, protože jinak by byly podmínky vždy rozděleny na více stránek. Tyto podmínky můžete přidat do textu ve spodní části. , jak změnit výchozí text ve spodní části vašich dokumentů.